loading...
بهاریون
منوی اصلی سایت

 

دکتر احمدی نژاد، روز گذشته با جمعی محدود از دوستداران خود در مشهد دیدار داشت. این دیدار که به تاکید دکتر احمدی نژاد قرار نبود رسانه ای شود، متاسفانه با بی اخلاقی برخی افراد به خبرگزاری فارس رسید و این خبرگزاری روایتی ناقص و تحریف شده از محتوای جلسه و با تیتر "قصد ندارم وارد سیاست شوم" منتشر کرد.

 

سفر اخیر دکتر احمدی نژاد به مشهد و دیدار صبح جمعه وی با مسوولان ستادهای انتخاباتی و حامیان دانشجویی و رسانه ای وی، شائبه آغاز فعالیت های سیاسی و انتخاباتی وی را پررنگ کرده است.

 

اگر کسی‌ خارج‌ از معادلات‌ تعریف‌ شدة‌ نظام‌ سلطه برای‌ خودش‌ فضای‌ تنفسی‌ باز کرد این‌ در حکم‌ مرگ‌ نظام‌ سلطه‌ است‌.آزادی‌ حقیقی‌ در یک‌ مبارزه‌ مستمر است. اگر مردم‌ سالاری‌ می‌ خواهیم‌ لازمه‌اش‌ عدالت‌طلبی‌ است. عدالت‌ اگر نباشد اصلاً‌ مردم‌ سالاری‌ حرف‌ مفت‌ است.اگر عدالت‌ نباشد، یعنی‌ توزیع‌ برابر فرصت‌ها، جلوگیری‌ از تشکیل‌ قله‌های‌ ثروت، جلوگیری‌ از پیوند باندهای‌ قدرت‌ و ثروت‌ و زمینه‌ سازی‌ برای‌ بروز استعدادها و شکوفایی‌ استعدادها،اصلاً‌ دیگر مردم‌سالاری‌ یک‌ دروغ‌ محض‌ است.

دکتر احمدی نژاد در پایان در پاسخ به این سوال که پیام حضور رهبر معظم انقلاب در اردوهای راهیان نور چه بود گفت: پیام حضور مقام معظم رهبری در زیارتگاه های دفاع مقدس و سخنرانی در جمع کاروانیان سرزمین نور را همه آحاد ملت دریافت کردند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»،  به نقل از خبرگزاری بسیج، لحظاتی پیش دکتر محمود احمدی نژاد به همراه خانواده جهت بازدید از زیارتگاه های سرزمین نور وارد استان خوزستان شد.

وی در این سفر قصد بازدید از شهرهای آبادان و خرمشهر را دارد.

دکتر احمدی نژاد پس از آن با حضور در مجتمع اردویی شهید باکری در جمع خبرنگاران حاضر شد و درخصوص ضرورت فعالیت بیشتر در حوزه دفاع مقدس گفت: ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس با تمام وجود خود به پاخاست و از موجودیت خود دفاع کرد.

به نقل از رهیاب نیوز، رئیس جمهور سابق کشورمان با حضور در منطقه شرق کارون و در منطقه عملیاتی شکست حصر آبادان، بر مزار 9 شهید گمنام دفاع مقدس ادای احترام نمود و طی سخنانی کوتاه در خصوص علت حضور خود در زیارتگاه های 8 سال دفاع مقدس گفت: روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید.

 

نظام ولایت فقیه مترقی‌ترین و مردمی‌ترین نظام عالم است. بعضی وقت ها دلم برای نظام و ولایت می سوزد. این یک حرف نو در دنیاست البته خود ولایت فقیه حرف نو نیست و نشان از اعتقادات ما دارد و اینکه این حرف بیاید و در صحنه عمل یک تجربه موفق را نشان دهد؛ یک کار

 

جدید است.

 

دکـتر احمــدی‌نژاد: کدامتان جرات دارید در سازمان ملل اینگونه علیه آمریکا صحبت کنید؟ آنهایی که به دنبال مـال و منال و سهمیه و قاچاق و بورس و ... هسـتند به دنبال سـازش با آمریکا هستند نه ما....

پاسخ ما این است که این پول برای ملت است. ما از جیب ملت می‌گیریم که عادلانه توزیع بکنیم . قرار بر این بود که آن شخصی که بیشتر مصرف می‌کند بیشتر بپردازد تا توده‌های مردم که متعادل مصرف می‌کنند از دولت یارانه بگیرند.

 

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از دولت بهار، از زمان آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، در اظهارات مخالفان رئیس جمهور سابق کشورمان همواره گزاره ای ثابت تکرار شده است. و آن اینکه چرا احمدی نژاد همه منابع حاصل از افزایش حامل های انرژی را در میان مردم توزیع کرد و چیزی به آنچه حمایت از بخش تولید نامیده می شود، اختصاص نداد.

«...سال ۸۶ آمد نهاد ریاست جمهوری. خودش برای من تعریف کرد. گفت غربی‌ها به شدت دنبال امام زمان(عج) هستند. برای زدن. برای محو کردن اندیشه امام زمان از ذهن مردم...»

از زمان حضرت آدم شیطان بر غافل کردن انسان ها از امام تمرکز کرده است. زمانی که انسان را غافل کرد خیالش راحت می شود. خیلی ها تصور می کنند شیطان در خیابان ها می گردد تا یک ذره روسری یک خانومی عقب برود یا لباس یک پسر یک جوری باشد. بله ممکن است اینجا یک شیطان بچه باشد ولی کار اصلی شیطان این نیست. ببینید شیطان چقدر زرنگ است که وسط انقلاب و جمهوری اسلامی امام را از ذهن ها می برد.

...

http://aftabnews.ir/files/fa/news/1392/2/1/674_321.jpgامروز در سفر دکتر روحانی به اهوازاستفاده محافظان رئیس جمهور از «کیفهای ضدگلوله» معروف برای محافظت از وی + ماشین ضد انفجار و ضد گلوله و کلی چیز دیگه خیلی مورد توجه رسانهایها قرار گرفت
یادش بخیر دی ما 88 سفر حاج محمود به اهواز...

 

image

معاون آموزشی این دانشگاه خبر داد:

دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان با راه اندازی مرکز آموزش‌های مجازی در رشته های گوناگون دانشجویان و اساتید خارجی را پذیرش خواهد کرد.
معاون آموزشی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان با اعلام خبر فوق افزود راه اندازی مرکز آموزش‌های مجازی از اولویت های اساسی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان در توسعه فعالیت های آموزشی آن می باشد.
وی اضافه کرد به زودی و پس از آغاز فعالیت آموزشی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان چگونگی فعالیت مرکز آموزشهای مجازی اعلام خواهد شد.
به گفته وی، اساتید و دانشجویان خارجی برای تدریس و تحصیل در دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه مراجعه کنند.

 

در این دوره ۸ ساله و در مقابل حجم انبوه خدمات و سرعت بالای پیشرفت همه جانبه کشور و به موازات فشارهای بی‌سابقه خارجی یک جریان سازمان یافته تبلیغاتی اصرار داشته است که وضع کشور را سیاه و بحرانی بنماید و اصولاً خدمات را نادیده انگارد. حتی آمارهای رسمی کشور را زیر سوال ببرد. این حجم از تبلیغات منفی در تاریخ کشور بی‌سابقه است.ahmadinejad


 

picc

این خیلی مهم است. اصلا برای چی من و شما آمدیم در این مناصب؟ برای چی شما نماینده شدید؟ برای چی این آقا وزیر شده؟ برای چی بنده شدم خادم ملت؟ به چه دلیل ما این‌جا حضور داریم؟ این نکته بسیار مهم است! هر روز باید یادآوری کنیم. این اگر گم بشود همه چیز از دست می‌رود.

سخنان کوتاهی از دکتر احمدی‌نژاد در شکایت از رفتارهایی که با اصل انقلاب و دلیل پدید آمدن آن در تضاد و مخالفت است. دکتر احمدی‌نژاد در این سخنان در مذمت کسب منافع شخصی، ثروت اندوزی و فامیل‌‌سالاری و … هشدارهایی را مطرح می‌کند.

rahbar

من مى‌بینم تو همین قضایاى سه چهار روز اخیر باز بعضى‌ها هى میخواهند اختلافها و شکافها را بیشتر کنند؛ نه، نباید اختلاف به وجود بیاید؛ همه با هم برادرند، همه با هم همکارى باید بکنند؛ همه باید براى ساختن کشور به یکدیگر کمک بکنند. به کسى نباید بیهوده تهمت زد؛ کسى را نباید به خاطر یک امر، از همه‌ى آن چیزهائى که صلاحیت محسوب میشود، انسان او را نفى بکند. با انصاف باید بود


این سخنان رهبر انقلاب در تاریخ ۳ مرداد ۸۸ ‌در دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات‌ قرآن است.

rahbar

این بیانات رهبر انقلاب مربوط به سخنان ایشان در تاریخ‌های ۱۴ خرداد ۸۹ (خطبه‌هاى نماز جمعه‌)، ۲ تیر ۸۹ (در دیدار اعضاى بسیجى‌ هیئت علمى دانشگاه‌ها) و ۱۹ اسفند ۸۹ (در دیدار اعضاى مجلس خبرگان رهبرى‌) است. همچنین گزیده‌ی این سخنان در جزوه‌ی «ولایتمداری همیشه خوب نیست!» منتشر شده است.

 

 

 

 

 

 

این بیانات رهبر انقلاب مربوط به سخنان ایشان در تاریخ‌های ۱۴ خرداد ۸۹ (خطبه‌هاى نماز جمعه‌)، ۲ تیر ۸۹ (در دیدار اعضاى بسیجى‌ هیئت علمى دانشگاه‌ها) و ۱۹ اسفند ۸۹ (در دیدار اعضاى مجلس خبرگان رهبرى‌) است.

همچنین گزیده‌ی این سخنان در جزوه‌ی «ولایتمداری همیشه خوب نیست!» منتشر شده است.

 

rahbar

حالا آن کسانى که این کارها را میکنند، خیلى اوقات به غیبت هم اکتفاء نمیکنند؛ خب، ملاحظه میکنید دیگر. گاهى چیزهائى را مى‌آورند که معلوم نیست حدِّ غیبت(۱) بر او صادق باشد؛ شاید مصداق تهمت است، مصداق افتراء است، مصداق قول به غیر علم است، مصداق سبّ و شتم است؛ نمیشود این را گفت که اگر طرف قصد اصلاح دارد، پس بنابراین این جایز است براى او، نه؛ موارد استثناء همان مواردى است که [در کتب فقهی] ذکر شده است.

ahma dinejad

رمز فلاح و رستگاری این است که انسان اولا بر معیارهای الهی و ارزش‌های الهی محکم بایستد و در ثانی همهٔ کارهایش را برای خدا انجام دهد.بخشی از سخنان دکتر احمدی‌نژاد در خصوص ایستادگی بر اصول و ارزش‌های الهی.

«رمز فلاح و رستگاری این است که انسان اولا بر معیارهای الهی و ارزش‌های الهی محکم بایستد و در ثانی همهٔ کارهایش را برای خدا انجام دهد. این رمز پیروزی است. حتی اگر در همهٔ عالم یک نفر این جوری عمل کند پیروزی حتما با اوست. حالا جوان‌تر‌ها یادشان نیست؛ امام یک موقعی می‌فرمودند که اگر همهٔ دنیا در مقابل من بایستند من در مقابل همه‌شان خواهم ایستاد. همهٔ پیامبران ما این طوری بودند یک تنه می‌آمدند می‌ایستادند تا پیروز می‌شدند. توکل‌تان بر خدا باشد روی اصول بایستیم هر اتفاقی بخواهد بیفتد، هر گشایشی، هر پیروزی‌ای، هر رفع مشکلی؛ حتی مسائل اقتصادی را ما بخواهیم حل کنیم باید روی اصول بایسیتم. کسی برای خدا روی اصول محکم بایستد در خط ولایت محکم حرکت بکند این پیروز قطعی است.»

pic

فایل صوتی منتشر شده بخشی از سخنان دکتر محمود احمدی‌نژاد در خرداد سال ۸۶ است که در آن توضیحاتی در خصوص معرفی وزیر نفت به مجلس شورای اسلامی بیان می‌شود. بازخوانی این سخنان در شرایط فعلی و رای اعتماد نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی به وزرای معرفی شده توسط حجت‌الاسلام روحانی قابل توجه خواهد بود.

hoseini

قطعاً اداره دولت کار سختی است، به‌ ویژه من درک می‌کنم همکاران جدیدمان را در تیم اقتصادی دولت که بایستی چقدر تلاش کنند تا دستاوردهای قبل را حفظ کنند، چه برسد به اینکه ارتقا ببخشند، لذا طرح این مسائل به‌ معنی نفی زحمات آن‌ها نیست.

نمایه در شبکه‌های اجتماعی اقدامی همچون جزوه «احمدی نژاد بدون روتوش»، در واقع یک جزوه جهت خنثی نمودن همه سحر و ساحری‌های رسانه‌ها و شخصیت‌هایی است که تا به امروز نسبت به این سرباز انقلاب ظلم کرده‌اند. هر چند یک جزوه چقدر می‌تواند موثر باشد مگر برای رضای خدا اقدام کرده باشیم و خدا در قرآن می‌فرماید که کیفیت‌تان مهم است و اگر اهل ایمان باشید، عده کم شما را وسعت و

از سوی دفتر رئیس‌جمهور سابق صورت گرفت

 

دفتر رئیس‌جمهور سابق در اطلاعیه‌ای انتشار خبری پیرامون مصاحبه وی با یکی از سایت‌های خبری درباره سفر روحانی به نیویورک را تکذیب کرد.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/04/14/13920414093454375_PhotoL.jpgکمتر از یک ماه دیگر از میانمان می رود، رئیس جمهوری که این روزها عدالتخواهیش زیر سایه سنگ تنهایی هایش قرار گرفته است. احمدی نژاد دوست احزاب نبود، هیچ رفیق صمیمی در میان سیاسیون نداشت، یکه و تنها در میدان ایستاد و به قول خودش حتی یک سند را علیه منافع مردمش امضاء نکرد. هواداران احمدی نژاد پنج شنبه شب به استقبال رئیس جمهوری در قم رفتند که همه رفیق همه تنهایی هاست.

مشاهده تصاویر زیبا در ادامه مطلب

بازخوانی / دکتر داوری 2 هفته قبل چه پیش بینی کرد؟

  شبکه ایران، 2هفته قبل سخنرانی دکتر عبدالرضا داوری در جمع حامیان مهندس مشایی را منتشر کرد. آقای داوری در این سخنرانی ضمن پیش بینی شکست سعید جلیلی، کمترین هزینه حذف مهندس مشایی از انتخابات را بازگشت جریان حامی هاشمی رفسنجانی به قوه مجریه اعلام کرد. داوری در سخنان خود پیش بینی کرده بود که حسن روحانی به احتمال زیاد در همان دور اول پیروز رخواهد شد.

پیام تبریک دکتر احمدی نژاد به منتخب ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در پیامی پیروزی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را به ایشان تبریک گفت.

دکتر احمدی نژاد در مراسم سومین روز درگذشت مادر شهید بروجردی حاضر شد و به روح بلند این مادر شهید ادای احترام کرد.

تصاویر/ دکتر احمدی نژاد در مراسم درگذشت مادر شهید بروجردی

http://www.dolatebahar.com/media/image/1392/09/22/ahmadinejad-roosta.jpg

دولت بهار: ماه‌های اخر دولت دهم برخی دوستان و اطرافیان برای تاکید بر جهاد راه‌سازی دولت عدالت‌محور، همیشه میگفتند دولت بعد از احمدی نژاد لازم نیست هیچ کاری کند، فقط از همین راه های ساخته شده در دولت نهم و دهم مراقبت کند ما را بس است. این سخن البته طنز و اغراق آمیز می نمود اما امروز میبینم که در حال پیوستن به واقعیت است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شــُما بهــاری هستی؟
    امام خامنه ای حفظ الله

     http://ferdos.info/agha-main.jpg



    اگـر بـا کـسی دشـمن هـم هـسـتید بـه او بـی انـصـافی نـکـنید



    من مى‌بینم تو همین قضایاى سه چهار روز اخیر باز بعضى‌ها هى میخواهند اختلافها و شکافها را بیشتر کنند؛ نه، نباید اختلاف به وجود بیاید؛ همه با هم برادرند، همه با هم همکارى باید بکنند؛ همه باید براى ساختن کشور به یکدیگر کمک بکنند. به کسى نباید بیهوده تهمت زد؛ کسى را نباید به خاطر یک امر، از همه‌ى آن چیزهائى که صلاحیت محسوب میشود، انسان او را نفى بکند. با انصاف باید بود

    لوگوی دوستان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 424
  • بازدید کلی : 55,207